17 december.

Torsdag och exakt en vecka till julafton :)

det blir bara kallare och kallare här i lilla Sverige. Det är inte rooligt eftersom jag hatar när det är kallt saknar verkligen sommar & sol !

dagen har varit ganska okejj, men ändå jobbig.
började med att man fick vänta på bussen typ en kvart ! -.-
sen så Bild , det var ändp ganska okej , vi gjorde julsaker haha det var la myys ;)
sen så matte !- BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
spanska- vad gjorde vi då ?
sen lunchrast i en timme typ. Kallt..
sen hemkunskap - jul städade massa ! asså fan vad irriterad man blir -.-
men men.,  kompis (L'

sen hem med bussen , Martin & bror, vi satt fast med bussen. kom inte förbi nån himla lastbilssak :s
haha ! men sen så fiixa man det ;).

Ajah sen jag kom hem har jag bara pluggat !
har So prov imorgon på en massa kyrkor och skiit ! -.-
men skolan är ändå ett måste.
Framtid vill man ha fast att jag verkligen hatar att bli vuxen !

SOMMAREN 09 !<3
ÖLAND

älskar bilden LOVE ! jag tog den i öland (L'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0