22 december

förlåt för såå himla dålig uppdatering idag men det är för att jag inte har varit hemma typ , och när man kom hem var det så mycket annat att göra.
Dagen började som den brukar , haha att VAKNA ! :D. haha skämt och sido.
nä men kom te skolan , hade nån julkryssak , sen ner till sporthallen och kolla niornas cabaré :). Sen var det dags för juldans ! (y) , ooh fifan vad vi var bra :D. haha vi var liite för mycket före alla andra ;).
Haha men vi är 8F så lixom shit the same !
efter skolan följde zanna med mig hem , och vi drog te ullared, med min mormor och mamma, haha så söta dom är när dom är sura på varandra x).
vägen dit gick bra bara att jag och Zanna somna typ , men vi skrattar alltid ! hahahahahha !
på ullared så hittade jag allt som behövdes , resten av julklapparna. + 2 tröjor :)).
vägen tillbaka gick inte alls bra , tog typ 3 timmar ! :o, det var typ snöstorm ! , vindtorkarna frös te is så vattnet på rutan gick inte tork bort , jag och mamma fick springa ut bilen ett par ggr var för att ta bprt isen , snacka om kallt ! :s.
haha sen trilla jag med x). jag är KLANTIG ! -.-

när man kom hem så fiixa man och dona.

nu hade jag tid att sitta här och klockan är 00:46.

men vi hös imon då eller ? :)♥.

OBS : OM NI UNDRAR VARFÖR DET INTE KOMMER NÅGRA BILDER FRÅN MINA ÄVENTYR LÄNGRE SÅ ÄR DET FÖR ATT JAG HAR TAPPAT BORT MIN USB-KABEL :((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0