7 december.

dålig uppdatering idag, men sagen har faktiskt vart ganska bra.
började med f-tid, det var liite segt.
sen så var det matte, det var inte kul !
men sen så var det dagt för engelska, fattade inte så mycket såå.. x)
sen var det dags med lite NO !, hahaha var väl som vanligt.
sen var det mat , äcklig mat !
jag hade 3 timmar håltimma & zanna hade 2 timmar så vi drog hem till henne,
hennes mamma fyller också år ! GRATTIS ANNIKA ! :D
hon gjorde mat till oss, hon är jätte snäll dåvah :).
sen tillbaka till skolan då hade Zanna tyska och jag hade rast i en timme till ;). men då var jag med några andra.
sen SO !, blää.. men robban är väl för kul när han får sina utbrott !? ;D. hahah
Sen hem , har pluggat som fan (försökt) har prov imorgon. fattar ingenting så har inte lyckats så bra xD.
men men , nu blire väl att sitta här, har mycket bloggar att läsa när jag inte läst på hela dagen :O
Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0