bio.

igår kväll blev det att jag var med zannababe.
vi drog in te san klockan 18.00 , sen kom leo & kevin 20.00 , vi drog på bio´den började 21.30 så mycket vänte tid, men det va kul , men rätt seeegt. Hahaha men mitt skratt är ju som de tär liixom.
Det blev bion new moon eftersom att det inte fanns plats nån annanstans ;)
men den var sjukt bra !
efter bion så var klockan ca.24.00
då gick vi till torpa !, till zannas kusin , där var Annika & Hasse md så vi kunde åka med dom hem :).
Vägen dit var ett litet äventyr, haha jag hittade men Zanna skulle ta en annan krongligare väg ! ;). hahahahah
det var halt och mycket nerförsbackar inte undra på att jag trilla så mycket lixom.
när vi kom fram dit stanna vi ganska länge kom hem runt 03.00 inatt.

Idag skulle jag och zanna gå upp klockan 10.00 för att hinna göra nåt idag , men vi somnade om efter arr vi ställt klockan. Så istället vaknade vi klockan 13.00 för att min mamma ringde.

ida är det träning ! :D. tagga.

vi hörs senare för nu ska vi äta och slappa (y)

kysssarrrrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0