DISS / HISS

DISS 
veckans diss blir : kyla & blåst.
 denna veckan har varit grymt kall , vet inte när det var såhär sist, och eftersom jag är en sommar människa gillar jag inte detta alls , lixom härom dagen var det -15 grader. Det är för kallt ! det kan vara snö men det ska inte vara så kallt, och när det blåser blir det värre , typ om man haar fixat håret så går man ut och så förstörs det. HAHA !

HISS

veckans hiss blir : julafton ! det har varit så himla mycket prat om detta årets julafton eftersom det är snö ! Jag håller med er om att man MÅSTE ha snö på julafton. Men jag tycker den kom lite tidigt iår. Hoppas det inte är snö på nyår (y)

vad tycker ni om min DISS & HISS ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0