hiss / diss

HISS / DISS 

diss - folk som tror dom är nåt. är så trött på folk som försöker vara någonting som inte är. inte är sig själva utan bara lurar en själv.
diss - KILLAR ! jag dissar killar eftersom alla är likadana, beter sig likadant. Iallafall vissa av habos killar som inte kan vara mogna !
nu blir det ett tag utan kille..
(men finns faktiskt en underbart fin kille som bara Zanna vet vem)

hiss - äkta vänner. jag hissar äkta vänner som lovar att verkligen kommer finnas hos mig , igår kväll förstod jag verkligen vilka det va, och vilka som jag verkligen jag kan lita på. underbart (L)

hiss- Idol Erik. en värdig vinnare på Idol Erik grönwall. Förtjänar verkligen att vinna , och är grymt duktig ! tummen upp (y)


vad tycker ni ?


Kommentarer
Postat av: tessan

jag håller med om allt! :o

jag hoppas att du vet att du kan lita på mig sötan (L)

2009-12-12 @ 16:12:49
URL: http://tessanliinnea.blogg.se/
Postat av: Martin

Roliigt ;P Bara man inte är något utav diss sakerna :o

2009-12-12 @ 18:47:57
Postat av: anna

så jävla rätt, alla är likadana !



finns för dig gumman, de vet du :)<3

2009-12-13 @ 10:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0