tips från en vän.

har fått ett tips från en vän att man ska lägga sig tidigt idag , för om man gör det så kommer julafton snabbare :)
jag tycker det är ganska läskigt att tänka så faktiskt :). Men jag ska försöka lyda det rådet , men det gäller att kunna somna med. Det är en sak som jag har svårt för om man inte är riktigt trött , och nu snurrar mina tankar om jätte många saker, hade hoppats på att ha en ren skalle nu inför jul , men det är som vanligt att huvudet snurrar. Kan inte tänka klart heller..,
**** VS *****
?♥

Ajah , det kommer inte att komma nåt nytt inlägg innan jag går och lägger mig iaf , men jag hör av mig imorgon bitti ! hoppas att tankarna är lite klarare då , och att man får en bra jul. Hoppas också på lite sömn inatt.
Godnatt & god jul allihopa ! :). Ha det underbart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0