Z´meijer



Zanna Linne Meijer-
hon är den bästa man kan ha , ni borde vara grymt avundsjuka på mig , och det ver jag att ni är eftersom jag har världens bästa kompis som gör mitt liv bra !
så jävla glad att jag har dig bejbiie. Det går inte beskriva hur mycket du betyder för mig.
Varenda sekund med dig är jag lycklig.
Utan dina andetag finns det inget liv , kommer alltid vara tillsammans , om inte här nere på jorden så är vi uppe i himmelen , om inte här i Habo så är vi nån annanstans långt bort från skiten.
när du äe ledsen blir jag ledsen , när du gråter så gråter jag , när du ler så ler jag :).
DU ÄR SÅ HIMLA VÄRDEFULL !
jag älskar dig gumman.
alltid vi nu och förevigt.
utan dina andetag hade jag inte kunnat gå hade inte kunnat röra mig.
känner värmen från ditt hjärta.

Alla minnen med dig är underbara.
tänk liixom bara på sommaren - 09 ! <3




Zanna m e i j e r  (L) Cajsa m a t t l i n
toppenbbyh         (L) Kanonhoney
snoppis                (L) Penis
honug                  (L) sirap
<3


Kommentarer
Postat av: zannaaaa

älskling du är så bäst!

finns ingen bättre än du.

du och jag föralltid stumpan.

fifan du är verkligen allt för mig, gör mig att må bra, underbar är du. älskar dig bästis!<3

2009-12-13 @ 12:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0