09-11-16

  • måndag:
    seeg morgon .
  • F-tid- vi fick lite ändringar på schemat. DÅLIGT !
  • Matte - faan...'
  • No - dissikerade ko öga , skit äckligt , kunde inte vara kvar mådde så illa !
  • lunchrast - inte mkt speciellt.
  • teknik - som vanligt dåå ,
  • rast i 50 minuter - jag & lollo lyssna när john sjöng , han borde seriöst söka te IDOL :O:D. Vi började typ bråka med (på skoj) haha jag putta ner lollo i papperskorgen , sen så rev hon mig massor på handen , hade typ ingen känsel , oså ;). haha AJ !
  • So- seeegt. Låten var läskigt lollo !
  • Hem till zanna , några ungar följde efter oss.
    -ville ni nåt ?!
    -nej?..
    -varför hänger ni efter oss då ? vi ska hem lixom !?
    -skratt.
    -nä jusste så stick !
     HAHAH tror ni dom lyssnade ? x))

nu tittar jag lite tv :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0