24 November

och det är TISDAG !
bara andra dagen på hela långa veckan.

Idag har skolan varit som vanlig alltid så goa skratt med Lollo ,
 men vissa stunder är inte alltid så rooliga..
Efter skolan var det övning med kören.
sen hem till majjjja en snabbis sen iväg och ta GRISSPRUTAN !
gjorde inte ont ett dugg , gör inte ont nu heller.
Men efter jag tatt den alltså DIREKT efter var jag och tränade kände av det lite i armen..
men jag är ju sååå grymt KLANTIG !
jag slog i näsan och munnen i golvet :o. Ont som fan gjorde det.
Men jag överlever.
Nu sitter jag här och smygtittar lite på Hv , hänger inte med så bra idag men det står 0-0 iaf :).
Snart börjar UGLY BETTY.
efter det så är det DESPERATA HEMMAFRUAR :).
Imorgon är det onsdag , får se hur jag mår men får hoppas bra för det är goo dag i skolan + att det är luciaövning ;).
Men vi hörs senare ikväll.
Kyss & kram , lägg en goo kommentar såå blir vi båda glada ;)

FUCK YOOOU BIIIITHHH !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0