brååk , inget man gillar !

Louise Pernsteiner !

du vet att jag älskar dig vad som än händer !
när vi bråkar om nåt såhär töntigt så fattar jag inte varför.. ?
det är ofta jag inte förstår.
Vi mnåste försöka bättra oss båda !
och du vet vad jag snackar om .
Vet inte hur jag ska förklara hur dåligt jag mår när vi bråkar.
Man blir lätt irriterad och så vid denna åldern , det blir så jätte lätt.
Men vi måste försöka , man kan aldrig göra någonting utan att försöka.
Det är inget fel på dig Lollo ingenting alls .

Var det inte vi som skulle vara bästa vänner 4-ever ??? vi har ju lyckats hitintills varför inte resten av livet då också ??
Lollo nu löser vi detta , annars vet jag inte vad jag tar mig till.

Vi kallar det ÄKTA VÄNSKAP.

Kommentarer
Postat av: anonym

ni borde vara kompisaar ! (:

2009-11-04 @ 18:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0