.....

du älskaDE mig.
okej bra nu vet jag.

jag mår också dåligt , det är mycket jag har kämpat för i livet , och en sak är för dig .
Men nu är jag för svag för att kämpa för att prata problem , det bara går inte.
mitt huvud sprängs snart.
jag har en klump i magen som bara sitter där.
jag vet inte vad jag ska göra , vet inte vad jag ska göra för att få dig att må bra, vet inte vad jag ska göra helt enkelt.
allt är så himla svårt , det går inte göra båda nöjda , alla måste kunna offra nånting . MAN KAN INTE FÅ ALLT MAN VILL HA !!!!!

tänk på nuet, inte det som händer imon inte det som händer imon.
NU det är då du lever ,det kanske är då du dör.

mycket underbara minnen med dig.
mycket jag vill få tillbaka.
ALLT är mitt fel , det är det.
men vet inte vad jag ska göra.
kan inte göra nånting !
vet att det kan vara svårt att förstå..

jag vet att du mår dåligt , men jag kan LOVA dig att jag mår mycket sämre , du bara anar inte..


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH, bara skriker och gråter.

fan!

hejdå för jusst nu.
kanske för alltid..
kanske kanske inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0