freedagsmys.

mycket mys med zanna .

efter skolan idag skulle jag Zanna och Amanda hem , vi stanna i skolan ett tag , sen hem mötte Calle & John snacka lite oså, sen så cykla vi och köpte lite klubbor (Y) , sen så cykla vi vidare..
typ vid bränniges lägenheter på typ lärkgatan ? SÅ BLEV VI TYP PÅKÖRDA !
jävla gubbjävlar i bilar säger jag -.-
sitt hemma vid eran soffa iställe !
haha det var läskigt.
Sen drog jag och Zanna till träning , Rooligt :)
zanna följde med hem , vi lagade mat ( rättare sagt jag ).
vi titta Idol . Hejdå Reza !
stackars dig , men dom andra var faktiskt bättre..
jajah , sen så praa jag och Zanna lite om döden :O. eller aah ;))

jag : Zanna tänk om jag dör en dag och bara min släkt vet om det !? :O
Z : aaha ?
jag : mmh hur skulle du få reda på det liixom ? :s
Z : fyfan vad hemskt ! , typ ringer till er och frågar efter dig och dom säger "nej hon dog igår"
jag : WTF !
Z : fatta i skolan !, alla frågar liixom "var är Cajsa?!" FIFAN !
jag : eller när dom tömmer mitt skåp..

haha osv. USSSSCH !
fatta liixom :s.

snart ska jag sova , har tidig match och den ska man vara taggad & laddad till !
samlas 07.30  nån man kan messa med på dit vägen ? :D.
haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0