Hallå eller

nu ska jag berätta om min helg ! :)


FREDAG :
skola
träning
nattbandy med Lollo :)
sen träffade vi lina och Jenny vi hade kul som fan ;). haha
sen drog jag och lollo hem till Lollo typ vid tolv och aah., vi pratade lite oså sen skulle vi ut och träffa Lina & Jenny vid typ halv 2 , hahaha SKRATT !

LÖRDAG :
vaknade med Lollo bbyh , vi slappa åt lite oså jag taggade match !
vi drog till min match som vi vann med 3-0 skit bra jobbat tjejer , speciellt Amanda Rosendahl för hon ståg målvakt som hon typ aldrig gjort innan ? :s. och Josan krya på dig ! <3
Ajah , efter matchen åkte jag och Lollo hem till henne och fixade , sen hämtade vi Jenny & lina (med bil) och åkte ut till furusjö till Jenny , vi skulle sova på ladan, men så blev det inte, vi var typ uppe hela natten pga en grej,
vi har LOVAT varandra att inte berätta för nån :)). men vi blev skrrajja som fan ska jag säga er.. ://. inte kul alls.

SÖNDAG :
efter typ 3 timmars sömn vaknade jag med Lollo, Jenny & Lina :). Vi åt och pratade om allt som hänt igår.
Sen kom pappa och hämtade oss , nu sitter jag  här (typ somnar)

Men nu ska jag duscha och lite såå .

Vi hörs sen ♥

I CAN SEE IT..


Kommentarer
Postat av: Jossan

Tack :)

2009-11-15 @ 15:11:07
URL: http://jjunefelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0