hallooo bitchees.

igår kväll så sov jag Zanna & Calle hos Kevin :)
jätte myys .
vi kollade typ 3 filmer..
efter dom blev klockan 05.00 :0 så vi gick o la oss ;).
Vaknade klockan 07.40 eller nåt i morse för att jag hörde Zanna & kevin prata -.-
oså aah.,
men jag somnade om , vi vaknade vid 12.00 satte på tv:n . men alla somnade om igen ! ;o.
sen vaknade vi klockan 15.00 , kollade tv och gick upp typ 16.15 elelr nåt :)
vi fixade oså.
Sen cyklade jag och Zanna vidare till slätten för att ha avslutning med fotbollen  :))
mycket skratt & mycket Pizza, underbart !
OBS : kolsyra är inte bra x))<3
haha.
nu sitter jag här lite och slappar.,
ikväll blire att titta på långfilmen : djävulen bär prada.
Jag bara älskar den filmen !
vad tycker ni om den ? :)


Kyss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0