hej bloggen !

sitter nu här och tittar ut i det svarta efter en lång underbar dag.

började med
Bild - kul :))
Matte- gjorde diagnos , gick inte jätte bra precis..
Spanska- lääxa , gick bra :) bättre än matten iaf ;)
matrast- pratade ganska länge i matsalen med Linnea & Lollo & Johanna , om allt möjligt faktiskt :)<3
Hemkunskap- pirog med Linnea :). skratt ! :)
Fyspass- ännu mer skratt med min underbara Lollo ! , vi är nu då sams.. som jag är sjukt glad över :D
efter fyspasset hängde jag med Zanna hem. Vi har löst en hel del nu, men fortfarande lite småproblem.
men iaf vi hade myys , kollade två filmer :)
båda var sjukt bra !!

har ni tänkt på att jag säger "sjukt" ganska ofta ? ;o

ajah , nu ska jag snart ta och lägga mig i min säng och sooova :D.



bilden talar för sig själv !. het tunga vah ? ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0