mitt liv är helt åt helvete .

dagen började med SO -.-
sen idrott , hade juldans + handboll.
NO- vissa stunder var bra
lunchrasten- den var bra på vissa stunder med lollo+fler. men allt bara skiter sig, men ovanligt när det gäller mig.
MITT LIV ? - pallar inte det mer, allt går bara åt helvete iaf...
FAN !
vet fan inte hur jag ska göra.

ajah

efter skolan var det dags att sjunga :). sen så vare hem te majja och äta oså , sen så träning-ut och jogga & sen fys oså.
nu sitter jag här, gör vadå ? inte ett skit , jag borde sitta och plugga föra jag har :
x- 1 prov & en läxa på torsdag.
x- 2 prov & två läxor på fredag

nu ska jag väl aah vet inte.
göra nåt.

hejdå hörs imon kanske ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0