nattí

har kollat efterlyst , skulle tittat på GA (grey´s anatomy)
men det blev inte så , jag fastnade vid efterlyst eftersom det var så himla spännande !
nu sitter jag här och pluggar pluggar pluggar.. har ett prov tills imon & spanska läxa.. men tror inte jag ska te skolan imon , så jag har inte pluggat på det x))
men tills på fredag har jag NO-prov , värsta svårt fattar INGENTING så jag har pluggat och försökt få in det i mitt huvud ! lyckas inte så bra dock. men men..
sen så har vi engelska & SO-läxa med , dom är i skolan , får väl ringa Lollo imon då :).
Nu får vi se om jag ska ringa Leo eller inte. får se om jag orkar :).

jag vet att du älskar att älska mig ;))♥


WOW EN BILD SOM INTE ÄR SVART&VIT !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0