plugg.oohnej


skulle blivit en pluggdag, men hur mycket har jag pluggat ?-ingenting.
jag pallar inte.
vi har No-prov imorgon. det kommer gå skit.
men men..
får väl ta och börja plugga snart på allvar då !
vad har jag gjort idag då ?
jag har städat mitt rum , jag har suttit, tittat tv, oså.. inte mke haha x]
imorgon blir det skola iaf !

du har ju andra som du är så glad över att ha , jag sa att det skulle vara ni två från början oså..
det kunde varit jätte bra nu.
men du ville inte vara med henne.
men nu är du jätte glad över att ha henne,
förstår mig inte på dig ibland.

hoppas att det blir bra.

men det är nåt jag stör mig enormt på & inte kan släppa, det var att du ljög för kompisar som både är dina och mina..
och aah.

hejdå hörs sen. ♥

titta bilden jag hittade x]
tagen i öland , i sommras !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0