samma text som bilddagboken.

det var vi förevigt.
jag älskar dig det gör jag.
jag har svårt att bara sluta älska
vi båda gör saker fel,
man kan inte alltid få allt man vill ha.
Du är inte den ända bästa kompisen,
du är en utav dom bästa.
Jag vill inte förlora någon eller något ,
därför måste det bli såhär.
Snälla , orkar inte bråka.
Du kommer säkert bli arg på mig för att jag la ut en bild här.
men alla frågar vad det är som har hänt & vad det är
jag mår så dåligt över.
Här har ni det.
Zanna & jag har varit nära på att förlora våran vänskap,
det är nåt ingen utav oss vill.
men ingen orkar bråka.
Men varför inte bara sluta bråka ?
joo för ni vet inte om vad, och det kommer jag inte skriva heller.

Jag är nog bara en utav dina bästa vänner .
du har många sådana det vet jag.
Sånt som du blir arg över , lixom som andra gör mot dig.
du gör samma sak mot mig.
så du vet ju hur det känns ,
men ni får göra vad ni vill.
men inte när jag ser TACK ?

jag kan sitta och skriva och skriva hur mycke som helst
men nu ska jag sluta.
 - älskar dig.
och JAG menar det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0