dagen- buuhuuu.

Bilresa till Linköping , i bilen satt Patrik (chauför) Maja , Fiona & zanna, och lilla jag då :). Vi 4 är Habos stjärnor för om som inte visste det.,

men men, vi tittade filmen Clique på vägen dit, den är såå bra :D.
när vi kom fram var det dags att tagga för march då., vi spelade inte så bra i första halvlek men vi stod emot ganska bra :). I andra period vände vi från 3-1 till 3-3 , så blev oså slutsiffran :). bra kämpat tjejer !
Efter den var det dags att äta lite mackor osv., vila lite, sen så börja tagga match, denna matchen gick inte alls likabra , det blev 5-1 till Ljungby, dom har vi mött en gång innan i Fair Play där slog dom ut oss också, FUCK IT !
fan, cp domare -.- man ska inte skylle på domarn men mmh, den matchen var inte rättvis.,
Ajah vad ska man göra åt saken ?

Men sen var det dags för hemfärd..  vi åkte till Frasses och åt lite :). alla åt hamburgare, men jag och Fiona gillar inte det , så vi tog massa pommes, onödigt för ingen av oss åt upp XD. Haha Fiona Maja Zanna : TOALETTEN ! :O

efter vi ätit satte vi oss i bilarna och åkte hem till bonnhålan ! :).
vi kolla på en till film, men vet inte vad den heter x).

Nu sitter jag här . kom hem runt 19.00.

snart ska jag sova, eller aah om en timme, ska FÖRSÖKA ladda upp bilder jag tagit idag med :).
ska upp typ 06.00 imon -.-

Pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0