en härligt underbar måndag !

imorse vaknade man upp med Lollo.
men hon sov som en stock så då passade jag på att duscha. leta telefonnummer osv..

sen när jag väkte henne så åt vi sen klockan 12.30 gick vi till sammhället för lite mat. Vi gjorde annat också som ni får veta på ONSDAG ! :D. hihih.
ajah.
sen väntade vi på bussen i en halvtimma, men Zanna och amanda cykla förbi oså snackade vi lite :).
när bussen kom tog vi den in till stan, där vi väntade på min mamma, som hämtade oss och vi körde upp te A6 och köpte skor. kommer bild..
Sen skjussa hon oss tillbaks till stan :). där köpte jag jenstights (typ). kommer bild (kanske)

Sen var det äntligen dags för bio ! FAME .
Den var seriöst skir bra. Me LOVE :D.

<3


Lollo sitter väntandes.. söt vah ? :D. Ooohjahh ! <3

kommer bild på skorna imon.

pussar och kramar alltsåå !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0