go´kväll sötnosar ?

Klockan är snart 21.00 , har tittat på Mammas Pojkar i en timme snart, det är skit kul ! :D.
haha tex som detta ! " Mamma du kan fan inte gå runt och fråga om alla är oskulder !"
HAHAHAH :D <3

Idag har jag plugagt i massor , snackat med min Louise !, om massor saker :D det får ni veta på lovet ;).

LOVET KOMMER BLI BÄST DET KA JAG LOVA !

Imorgon är det då FREDAG , och efter skolan hej underbara lovet !, imon i skolan har vi matteprov , och engelska läxa , NO läxa SO läxa, kan inget bara engelskan typ :/ inte bra inte bra.., men nån läxa gör väl ingenting att man missar eller ? , jag har faktiskt glömt det i skolan !

Nu ska jag titta på INLÅST :)

hörs imon , sov så gott , Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0