go´natt !

Godnatt/Godmorgon

Har skit svårt att sova det går verkligen inte !, vet inte va det är som stör mig.,

klockan är snart halv 2 . Jag måste sova för jag ska upp tidigt imoin och göra mig iordning innan jag träffar Lollo :)
Shemat för imorgon :
- gå upp duscha + sminkning osv.,
-dra iväg och träffa Lollo
-titta innebandy :).
-hem te mig eller Lollo och hittaa på något.
-på kvällen kanske man får träffa Calle ! ;*

Ojusste ! ;o innan idag typ vis 23.00 kom Calle , Alle och Markus på sina crossar , ja gick ut för att se vad det var , och Alle hade fått punka ! xD. den ungen lyckas seriöst med allt ;).
Ajah., det gick inte laga föt det var hål på slangen ! xD.
men men., han fick åka hem på crossen iaf, han ville inte ställa den här över natten :).


Godnatt nu mina sötnosaar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0