Hemma , koppla av?

Kan jag koppla av nu ?
- nej tror inte det !



Idag i skolan skulle jag och Z stå i kiosken , det hände en hemsk grej.
Jag blev skit rädd, visste inte vart jag skulle ta vägen !
Allt gick i slomotion och sen i turbo fart.
Det som hände var att det var en ruta som krasha rakt in på oss och Z fick ett sår på handen som börrjade blöda, jag visste inte vart jag skulle ta vägen , alla ståg bara utanför och typ skrek osv.,

Vi åkte till vårdcentralen , dom tejpa ihop det , ingen fara alls som tur va :)

Men blev skit rädd, sen när vi kom tillbaka till skolan , så flockades folk...,

ajah  nu är jag hemma och tänker på massor av grejer.

Vi hörs sen :)

Pussar & Kramar
från mig.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0