Höst eller vinter !?

tjaaoooh !

Idag när jag skulle upp kom jag typ inte upp från sängen fasst att vi hade sovmorgon en timme extra , Men var tvungen att cykla till skolan -.-' Snacka om kallt ! stackars mina små öron :(
Ajah, sen i skolan var det som vanligt TRÅKIGT TRÅKIGT & TRÅKIGT , men som tur var har man juh Louisen Amandis & Zannie !(L)
På engelskan kollade vi nästan klart på Mamma Mia filmen , jag typ somna ;o
Sen var det dags för hem färd ! kallt kallt kallt.., för dom som inte vet så bor jag typ 4-5 Km från skolan -.-
Sen hemma iaf :). Nu ska jag plugga och städa !

Amanda !, jag förstår dig massor , men grejen är att du behöver inte ta åt dig du vet att det inte är sant bry dig bara inte , du har vännerna du behöver & dom kommer itne svika dig , men du måste vara stark så kan jag lova dig att allt kommer bli bra !



Hörs sen allihopa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0