Känner höstvädret komma !

Hej på .

Imorse skulle Lollo iväg till sin mormor , hon hämtade henne klckan 10 ! ;o
Jag somnade om på direkten och vaknade 12.45
Efter det har jag bara tittat tv och helt enkelt slappat, nu sitter jag här och skriver lite.

Usch jag hatar höst ! -.-'
jag tittar ut genom fönstret och ser ett stort träd med massor av oranga och gula löv !
FYFAN ! , visst det kan vara fint , men då vet man att det är kallt ute och blåsigt och äckligt ! uew.

Ajah , idag tror jag det blir en riktigt slapp dag efter dagen igår ;).
Calle kanske kommer sen också :))

Dagens vilja ha är : SOL SOL SOL !!!

jag hör av mig sen lite senare !

Pussar och kramar
ni vet från vem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0