Oroar mig för på fredag !

hej på er igen.

träningen var fan askul idag ;D. Vet inte varför det bara var så., ;P
Idag på kören fick jag reda på att vi skule ha genrep på fredag klockan 15.20-16.20
och jag ska vara på Studio H hos Ann Hugosson och fixa hår klockan 16.00 :S
men hon får fixa Linnea & Anna först så får jag komma sen ;D.
Det blir säkert bra , hoppas jag !
Jag kommer säkert trilla av scenen, skulle fan inte förvåna mig så klantig som jag är ;).
Haha , imon blire städa plugga massor typ :S
men gött att ta det lite lungt och bara vara hemma nån dag :).
Nu sitter jag och tittar på desperata hemmafruar ;D. älskar det .
På torsdag är det : Mammas Pojkar ;D.
Men nu ska jag titta på tvn UTAN datorn lite ;).

Pussar och kramar så hörs vi imorgon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0