Seg torsdag.

Morsning korsning.

Idag var det skola , mmh som vanligt fasst ändå inte ;)
Det var skit kul i skolan idag fasst att vi hade 3 prov och en lärare hade typ PMS :O
Haha dagen började med :
Bild ! - I hjärta ! <3
Matte ! - årskursprov , gick väl lite sisådär :S
Spanska !- oförberett prov ;o. men hon snabbrättade direkt efter och sa vad man skulle plugga på , på resten av lektionen, jag skulle plugga på att böja ett ar-verb ( HABLAR ). Jag kunde då inte det såå..
jag sa : Men hur då ?
läraren: Du får väl ta och titta i din bok !
jag: jag har iunte skrivit det nånstans såå.. ?
läraren: men aah.,
jag: hur ska jag göra då ?!, för jag kan juh inte ?
läraren: MEN GÅ UT HÄRIFRÅN DÅ !!!!!
jag: HAHAHAHA oj förlåt hörru.
Emrik brast i skratt !!
Läraren: Emrik det är INGET att skratta åt..

Sen så lite senare kom hon och sa förlåt  x). haha

Ajah efter spanskan var det rast lång lång rast.. Men Zanna hade tyska så jag Lollo , Amansa hämtade pengar hos amanda och köpte lite fettma., Sen när Zanna slutade åt vi lite och skrattade ! :D.
Efter den goa långa rasten var det dags för HKK (hemkunskap). - vi hade prov , rätt enkelt prov men vet inte om jag klarade det , men är nöjd om jag bara får G :)

Efter det så var det fys-pass -.-
men jag hade glömt kläderna hemma ;o. Och Zanna hade skit ont i sin tå ! (stackare<3), så vi behövde inte vara med , vi skulle ta en promenad ist. Men så blev det inte, vi cyklade till ICA och köpte den nya marabouchokladen med hallon och yougurt i :). skit goo var den men mättande ! :O

sen var det tebax te skolan och aah massa :).

Nu ska jag plugga spanska , jag glömde SO & NO läxan i skolan :S.


Pussar och kramar så hörs vi lite senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0