söndag !

hello.

söndag,
upp klockan 06.00.
dra till knallen med Zanna och morsorna smååå.
Där var det segt till en början sen bara roligare och roligare :)
vi var med Amanda Tess och brosckan och älskling där lite sen.
sen drog vi och åt lite kebabrulle x). hihi

Efter det, skulle vi hem, jag hämtade upp Lollo på vägen, då drog vo till Amanda, där zanna var & älskling & broschan & Alle :)
vi kollade film och möös ;)
haha
sen drog jag och lollo hem till mig , åt massor ! :O. Oså skrattade ofc ;). haaa
sen blev det för mkt flumm och vi somnade..

Bilder :

Maten ! , jag och zanna tog varsinn, men vi fick inte i oss dom hahah.

Oseriös bild alltså ;). haha min vi bjuder.

 

Pussar och kramar vi hörs imon :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0