Tv & dator min idag liv

Hej raringar♥

Nu sitter jag här i soffan med min dator framför mig !
Ibland kan det vara rätt gött att vara hemma från skolan , men det är också lång tråkigt när man inte vet vad man ska hitta på  ;O
Men men., idag ska jag hinna med att städa lite hade jag tänkt :).
imon blire helg ! & lördag, då ska jag nog vara med min underbara
Lollo ;*
På söndag har vi egetnligen innebandy match ute i stöpen, men jag kan inte vara med för jag har ont ihalsen och är så förkyld. Men lycka till med de tjeje ! :)


Pussar & kramar så länge.


Kommentarer
Postat av: anonym

krya på dig ! <3

2009-10-14 @ 16:48:44
Postat av: anonym

krya<3

2009-10-14 @ 16:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0