väntar..

sitter här och väntar på att Zanna och dom ska hämta mig, ikväll kommer det bli kul :). känner på mig det ! <3
hör av mig mer imorn om det :))<3
_______________________________________________________________________________________

Usch, jag tycker det är läskigt, jag är inte likadan nu, jag har förändrats, det var längesen & glömt.
du kanske tror jag tycker detsamma nu, men det gör jag inte.
det var tider innan , men inte nu.,
du måste försöka förstå.
jag känner inte likadant nu. jag trodde inte det betydde nånting.
det är svårt..,
du har grymt stor plats i mitt hjärta , med det är bara som kompis inget mer.

du vet vem du är.,


Kyss från Cajsa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0