Vart med bbyh, älskling & broschan ! (L)

hej  på er sockertoppar ! (L)

kom hem för en stund sen !
Idag i skolan fick jag reda hur det gick på NO-provet, jag blev as nöjd fick 36.5 av 48 x).
Haha, det ör bra resultat för att vara mig , för jag suger på NO !
Efter skolan så hängde jag med bbyh hem <3.
Vi åt och lite så , sen så kom älsklingen och  broschan :)
Fan vad mys det blev serru ;)
vi tittade en skräckfilm kommer inte ihåg vad den heter , den var helt OK !
men jag somnade x) , inte för att filmen var trist utan för att jag var så fucking trött
Bbyh = Zanna♥
Älsklingen = Calle♥
Broschan = Kevin Sehler♥ (inte nån släkt hur som men kallar varandra brorschan och syster)

Haha men nu sitter jag här , ska plugga lite på spanskan och lite på sångerna som vi ska sjunga imon i kören , vi ska nämligen ner till vårdcentralen och sjunga för alla gamla gubbar och tanter typ ;). Sen duscha !
Men vi kanske hörs sen annars hörs vi imon !
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0