en underbar gudmor & HV ligger under..

Jag har inte skrivit här idag.
Jag avslutade dagen igår med ett väldigt långt inlägg.
En person som läste det är min gudmor Madde.
& hon la en sån underbar och fin kommentar,
så alla ni som läser nu måste bara få veta vilken underbar
och fin person hon är :).
Tyvärr alla killar hon har en sambo redan och två små underbara barn :).
nu väntar jag bara på att dom ska gifta sig ^^.
älskar dig.

Hv71 ligger under med 1-0
men det tar dom, kom igen hååvee kom igen !
kämpa nu.
vinn idag, och vinn hela skiten,
då blir det liv i denna stad och glada människor ut på gatorna :).


puss från mig.
& ni vet väl att jag är på en annan blogg nu med ?
jag och min kompis Max har gjort en blogg tillsammans,
den har faktiskt blivit en riktig hit på typ 2 dagar ungefär.
många besökare.
http://caisymaxx.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Madde

TACK!!! Snäll du är!! Älskar dig gumman. Vår dörr står alltid öppen för dig om du vill komma hemifrån lite ifall de blir för jobbiga =) Jag grät nu när du skrivit så fint om mig. Puss <3

2010-04-22 @ 20:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0