godmorgon.

ehm japp
ska bada klädsim idag med klassen, yeayh.
sen så ah äre skola, när man kommer hem, blir väl plugg plugg..
detta är meningslöst.
hejdå

& zanna jag älskar dig.

om ni inte ser vad det står;
Vem fasen ska jag ha som babblar 24/7 då?
Sommaren skulle ju bli våran! och det ska den okså
cajsa allvarligt, utan dig är jag ingenting.
försvinner du så gör jag det med,klarar mig inte utan dig förstå det, vem sja jag skratta
med, göra knäppa saker med, leva livet med !? älskar dig så jävla mycket, och kommar
alltid att göra, du är bara helt enkelt det bästa, inte bara jag som tycker det.
vet att det är jobbigt i skolan nu, men det är det för alla. kämpa cajsa, för både dug ich för
alla andra, om du skulle fösvinna skulle min värld rasa! och då menar jag verkligen de.
förfan cajsa, nu lever du livet!
________________________

lilla Zanna, du är så jävla underbar. du är bäst..
japp jag har det jobbigt i skolan och nej jag vet det är fler som har.
men det är ju flera problem än dom, och det vill jag inte att du nämner här, *höhö*
men zanna.. om jag skulle försvinna en dag,
dö inte med mig utan lev livet åt mig.

Kommentarer
Postat av: zannaa

jo ja vet, därför jag inte skrev dom.

nu är du 15 år. du har kämpat för att kommaa hit, ge inte upp, hur jobbigt det än är. nån gång blir det ALLTID bra, även om du inte tror det.

nu har du ju dom bästa åren framför dig.

och du tror att jag kan leva utan dig ? svar nej !



älskling, ge aldrig aldrig upp!

2010-04-13 @ 15:43:11
URL: http://zannameijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0