goodmorgon.

Inatt blev det inte lika länge som det blev igår, men det blev runt 03.00 :)
Jag & Emma har startat en facebook grupp också. Gå med i den !!
Den heter; Cajsa&Emmas bdb kommentarer.
den har vi startat eftersom vi kommenterar så himla drygt på fokus ;).
HAHA.
idag hmm.. vad ska jag göra idag ?
skulle egentligen följt med mamma till göteborg och kollat innebandy.
Pontus min storebrooor spelar Dumle cup,
och nu hade dom tydligen vunnit och ska spela final vid 13.00 :)
lycka till säger jag.

Imorgon blire fotboll !
först ska jag spela med U-laget.
Sen ska jag vara med killarna och spela.
undra hur tröt tjag kmr att vara efter det ? :)

Nu kurrar min mage, så måste mata den lite..
P'USS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0