I ♥ my bed !

vill inte lämna sängen :(
älskar fan att sova.
Men måste man så måste man..
jajah, onsdag idag då, rätt chill dag i skolan.
& mitt favorit ämne, slöjd :D
visste ni att jag älskar slöjd ? ;).
skit kul är det ju. höhö
Onsdagar går rätt fort, men sen när man
kommer hem så måste jag plugga spanska -.-
idag igen alltså.
ajah shiet vad klockan går.
måste fixa håret nu !

puss
dåliga bilder på dagens outfit

linne med diamant på - h&m
byxor med nitar - BeYoung
Everlast tröja - vet inte

skkit dåliga kort, men blir så med dålig webbcamera.
Sen så var mina batterier te cameran slut -.-


Kommentarer
Postat av: sophie - fotoblogg

ställ en fråga på bloggen vettja! :D

2010-04-21 @ 11:56:21
URL: http://sophiemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0