jag har tråkigt..

132 tonårsfrågor.

- Fyra frågor om förhållanden
1. är du singel?  yes
2. tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja faktiskt..
3. hur många har du varit kär i? hmm.. personen vet det.
4. är du kär just nu? om jag är.

- Tio frågor om dig själv
1. namn? Cajsa Karin Mattlin
2. när fyller du år? 3 augusti
3. några piercingar? öronen o näsan
4. vad har du på dig just nu? t-shirt, troser
5. vilken årstid är bäst? Sommar ofc.
6. hur ser den perfekta morgonen ut för dig? när man vaknar brevid den älskar & han har gjort frukost åt mig ^^
7. vad tycker du mest om hos dig själv? fätt mä svårt.
8. Vad är du bra på? att ha dåligt självförtroende
9. vem älskar du mest på denna jorden? dig..
10. sover du hellre själv än tillsammans med någon? man vill alltid ha någon brevid sig.

- 10 frågor om dina vänner
1. vem vet allt om dig? Zanna vet allt.
2. vem är den roligaste av dina vänner? zanna o jag är galna så a ;)
3. vem är snyggast av dina vänner? Alla är snygga :D
4. vem är mest partyprisse? hm, maja haha
5. vem är den du helst har filmkväll med? måste det vara en kompis ? ;) höhö
6. vem av dina vänner är mest "evil"? alla är onda ;). haha

- 10 Frågor om din familj
1. vem står dig närmast? typ ingen ? ;s
2. har du bra kontakt med båda dina föräldrar? njaa
3. vem är farligast i din familj? jag ;)
4. vem ser roligast ut i din familj? lukas hahaha
5. vem är coolast? JAG OFC !
6. har ni något husdjur? Totte, min älskade hund.
7. mest gemensamt med? typ Pontus tror jag
8. Vem står för underhållningen? JAG ;d
10. roligaste kvällen med familjen? ehm

10 frågor om idag
1. vad har du gjort? sovit, datan
2. vad ska du göra nu? äta lunch
3. har du gjort något dåligt idag? jaa sovit alldeles för länge..
4. vad har du ätit idag? inget 
5. har du duschat idag? ska göra det sen :)
6. Är du trött nu? yes.
7. vad händer i morgon ? skola & träning
8. går du i skolan? nej jag är 100 år
9. har du varit i skolan idag? Nej

- ANNAT
1. Hur mår du just nu? OK. men saknar en person fätt mycket..
2. Är du hungrig nu? nej
3. Vad är klockan nu just nu? 15.40
4. Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? bloggen, youtube & msn :D


TELEFON/MOBIL
1. Vem ringde dig senast? Storebror
2. Vem ringde du senast?  Zanna
3. Vem sms:a till dig senast? Jesper
4. Vem sms:a du till senast? Emma

-FAMILJ
1. Hur  länge sen var det du träffa din morsa? hon väckte mig vid 15.00
2. Hur länge sen var det du träffa din farsa? han gick precis förbi

- ÖVRIGT
1. Gillar du punk? Nej
2. Har du sminkat dig idag? Nej

MUSIK
1. Lyssnar du på musik just nu? klart jag gör
2. Vilket är ditt favoritband/artist? har ingen
3. Vad gillar du för musik? det mesta. beror på humöret


- KLÄDER
1. Har du fler än 4 linnen? Ja
2. Har du fler än 3 jeans? Ja.
3. Har du fler än 5 tröjor? Ja..

- SMINK OCH HÅR
1. Använder du mascara? Japp
2. Använder du wax? Aldrig.
.. Använder du ögonskugga? Nejnej
4. Använder du kajal? aau ibland
5. Använder du hårspray? ahaha, när det behövs ;)
6. Använder du volymspray? Har tillräckligt med volym utan!
7. Använder du mousse? Det händer
8. Använder du deodorant? Ja
9. Använder du skinspray? Nejtack!
10. Använder du parfym? Yes
11. Använder du läppglans/läppstift? Läppglans ibland.
12. Använder du brunkräm? Foundation
13. Använder du rouge? oftast inte
14. Uppsatt hår eller hängande? Båda 
15. plattar/lockar du håret varje dag? plattar ibland när jag orkar x)
16. Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? HAHA den som gör det är ju dum x)


KÄRLEK
1. Är du kär just nu? ja..
2. Har du kysst någon idag? nej
3. Har du ett förhållande? nej  
4. Är du romantisk? ehm, vet inte haha
5. Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? nej.
6. Vad hette din första flickvän/pojkvän? ehm, typ på dagis x). Felix
7. Hur länge höll det? typ 2 dar ;). var ju liten
8. Vill du vara singel eller ha ett förhållande? ett stadigt förhållande
9. Har du varit tillsammans med två samtidigt? Som liten, jade tror ja
10. Vem sov du senast bredvid? Emma :)
11. Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? han vet om det :)
12. Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med?  haha nej
13. Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? typ 15 första gången :)
14. Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Nej, haha
15. Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? nej men på ryggen..
16. Vad gillar du för stil på tjejen/killen? palla bry sig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0