lite mer skit att läsa.

hemma från skiten nu.
Badade ju klädsim idag, fifan vad jobbigt säger jag bara x).
Jag och Zanna är iaf bäst på att livrädda (y)
Har gjort tre matte prov på 2 utav dom fick jag G.
På ett av dom fick jag IG.
Så jag ska göra om det på tisdag, plugga vafan.,
Ajah, vid 18.00 ungefär ska jag till domarutbildning.
Det är nåt som hela laget ska gå på.

Härligt det är ute nu va ? ;).
det är nice.
Imorgon är det dax för sånt dära utvecklingssamtal också.
Får se hur det går.. ;).

nä nu ska jag sätta igång med pluggandet, och dunka musik..

stöör gärna, puss

Kommentarer
Postat av: Lina :)

hejsan :) har precis börjat med en liten minifrågestund som jag avslutar 21.00 ikväll!

så fråga mig vad du vill! ;)

Och dom som kommenterar med sin blogglänk, kollar jag på och den som har snyggast blogg får en fet länk!

puss :)

2010-04-13 @ 17:18:24
URL: http://linahyyttsten.blogg.se/
Postat av: karin

Fin blogg :)

2010-04-13 @ 19:25:12
URL: http://kaeris.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0