måååndag.

Hemma från skolan nu,
en lång dag idag, men fort har den gått som tur var.
Nu ska jag tagga träning, är taggad som fan.
Eftersom att jag inte fått så mycket sömn inatt är jag typ värsta
hyper idag. Haha , men det är bra (y
jag är ju en social människa. För Zanna klagar alltid på att jag aldrig kan hålla käften x)
fatta hur jag blir när jag är trött då :).
hahah..
Omprov i matte imon med ju, så efter träningen blir det pluggpluggplugg !!
ska redovisa i engelskan med -.-

Jag och johaaan har en skit bra plan !
vi ska utrota alla små fjortisar som finns kvar,
dom som fortfarande använder idomin och
dom som fortfarande använde toffsar på benen.
HAHA :D
och dom som säger att jag är en fjortis kan hänga sig -.-


 bild på moooi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0