morsning korsning !

vaknade för 20 minuter sen ungefär, gick med Totte,
fan vad kallt det var.
Ajah, sitter och äter lite yoghurt nu.
Idag så ska vi spela första matchen för säsongen,
dock är det bara en träningsmatch, men ändåå ;).
haha inte så taggad än men det kommer.
Jag är ju ensam hemma och då är musiken på högsta hugg !
TAGGA vafan. höhö
efter matchen så ska jag vara med älsklingen zanna.
wiiie, vet inte vad vi ska hitta på.
men blir la nåt galet.

nä nu ska jag packa lite med.

Pussss

FAN VAD STEK JAG VAR IGÅR :DDD

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: göttmos! :D

jo, det är prima!

vad gör du då? :)

2010-04-17 @ 13:50:18
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0