pain..

spelat footboll idag hela dagen..
vaknade brevid maja.
gick upp klockan 09.00.
Började tagga match, skulle spela med u-laget.
Åkte ner dit gick bra, sen på uppvärmningen upptäckte jag att mina skor var försmåå..
så jag spelade med försmå skor toppen (N)
Efter den matchen hade jag köttsår på hälarna och stortåånageln var helt blå lr ah under nageln.
Men vi vann iaf :). & det gick bra för mig, fick mycket berömm iaf.
Efter det drog jag hem te maja igen, vi åt och snacka lite..
sen var det vidare till nästa match, skulle spela med p-95/96.
Lånade majas skor då och dom var lite större.
Kändes bra , men i andra halvlek var det en kille som trampa på min häl.
såå nu är det helt jävla köttat !!
Fyfan, kan inte ens gå.
Så nu ska jag titta film och sooooova.
Tror jag börjar få feber lr nåt med..
fittaaah.
ajah

puss hej
osminkade bilder sen igår.

Kommentarer
Postat av: Sofia Eriksson

Du var riktigt bra :)

2010-04-08 @ 22:52:04
Postat av: svar

sv; Tack Sofia :).

du var med bra!

2010-04-09 @ 18:33:15
URL: http://cajsamattlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0