var bara tvungen..

Jag har sån fucking lust och hoppa av skolan !!
bara skita i den. Orkar fan inte..
Seriöst pallar inte., vet inte vad det är som gör att jag fått så svårt i skolan.
Jag hade jätte lätt där innan, men jag påverkas väl utav mitt dåliga självförtroende.
Sen så är det klart att man påverkas av allt och alla runt omkring än,
lixom det är mycket som händer på en gång.
Sån jävla press har man på sig, tror att man ska klara allt.
Men det gör jag inte, jag är fan inte en unge som är bäst i skolan.
Är inte alltid bäst på allt..
& sen så blire inte bättre när allt tjat här hemma bara babblar på.
Visst dom kanske börjar bli oroliga över mina betyg osv.
Men det blir inte mycket bättre genom att klaga,
jag försöker så gott jag kan och orkar, mer kan jag faktiskt inte göra.
Det bara är så.
Men vill så gärna skita i skolan, flytta härifrån.,
klara mig på egen hand.
För det vet jag att jag verkligen kan.
Jag kan ta hand om mig själv, jag kan det och jag vet det.
Men det verkar ju inte mina föräldrar heller fatta.
bläää jag är deras lilla "prinsessa"
ehm nej, det finns mycket ni inte vet.
En vacker sommardag är inte jag kvar här längre,
den dagen längtar både du och jag till..
Den dagen då det blir tyst på jorden.
Inte jag som babblar runt hela tiden.
det låter faktiskt hemskt att säga det men..
jag orkar inte mer, tror jag ger upp..

Kommentarer
Postat av: zannaa

vem fasen ska jag ha som babblar 24/7 då?

sommaren skulle ju bli våran! och det ska den också.

cajsa allvarligt, utan idig är jag ingenting..

försvinner du.så gör jag det med, klarar mig inte utan dig, förstå det. vem ska jag skratta med, göra knäppa saker med, leva livet med ?! älskar dig så jävla mycket, och kommer alltid att göra, du är bara elt enkellt den bästa. inte bara jagsom tycker det.

vet att det är jobbigt skolan nu, med det är det för alla. kämpa cajsa, för både dig och för alla andra. om du skulle försvinna skulle min värld rasa! och då menar jag verklgen de,.

förfan cajsa, nu lever du livet !



2010-04-13 @ 06:46:59
URL: http://zannameijer.blogg.se/
Postat av: zannaaa

helvete ! hade skrivit världens längsta text ! och nu försvann den :(

fan. skriver om den när jag kommer hem,

älskar dig

2010-04-13 @ 06:49:24
URL: http://zannameijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0