godisgris..

Idag så slutade jag 20 över 12, men bussen gick 13.15 så jag och emma gick och köpte lite mummsssssssss,
sitter här och tänker lite lyssnar nice musik och käkar godis. tjockis I KNOOOOOW :D
ajah, idag så är det träning, väldigt gött må jag säga.

Blir väldigt arg över att datan är paj, men pappa tog med den in på lagning idag och förhoppningsvis får jag en lånedator igen.. jävla data blir så lack!!
+ att jag och majjs har bilder där som jag velat ladda upp., men icke sa nicke,
men vi får se om majjs kan skicka dom bilderna vi tog hemma hos henne i fredags :).
härligt härligt..
men nu ska jag ta nåt och äta ! :))

pussiiiiii.

tjeeeeeena vad du är söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0