hej igeen..

nu var det ett tag sen jag skrev här, väääldigt skönt må jag säga.
Det jag gjort i helgen kan jag förklara på mindre än en minut..
 - lekt med majjs och levt livet, haft allmänt roligt, och fått uppleva saker jag trodde jag skulle på slippa.
japp, har spenderat dagarna med majjs, LOVELY !
sen med lite annat folk ocksåå då:) (Y'
Idag så var det nån slags träning med dam och u-laget i fotboll, är verkligen heelt slut nu!
känns att man inte tränat på 2-3 veckor.. usch fy.
Men nu börjas det igen, imorgon fotboll tisdag innebandy onsdag fotboll (kanske) torsdag fotboll, lördag match..

& snart börjar skolan, diggar det faktiskt eftersom att då slipper man oroa sig för saker som man
går runt och tänker på nu, sen äre ju tyskland med Zanna i september också :))
ooh saknar den ungen.

nu ska jag snart sova innan huvudet sprängs..

godnatt ♥

shiiit.. (L)

Kommentarer
Postat av: angelica

fin blogg du har :D

Jävlar vad den där tjejen är bra. Hon e väl typ10-13 eller nått? :D



2010-08-09 @ 12:01:33
URL: http://angeliicahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0