hej på er.

vaknade hos maja idag men hon skulle iväg och döma match så jag drog hem ;)
Igår så var vi i stan träffa massa folk, kom hem 01.00 , ganska chill :).
men vi somna på direkten.. haha så jävla trötta XD.
Idag så ska jag på möte vid halv 4, sen vid 6 ska jag döma match.
Den veckan som kommer nu är den sista veckan på mitt sommarlov, det känns lite sisådär
men ändå rätt gött, ska bli skönt att träffa alla igen, men allt jävla plugg.. -.-
ajah, denna veckan ska jag iallafall vara friidrottsledare på friidrottsskolan, det blir nog kul :D

nu ska jag typ, sova :))
puss.

bjuder på tre gamla bilder med :)

cajjs och Z, haha på nattbandyn förrförra året tror jag :)

ska nog färga håret så mörkt igen :)

gammal gammal bild, men tror det var här vi vann serien ;)

Kommentarer
Postat av: zannaa

hatar-hatar-hatar den bilden !

2010-08-16 @ 01:11:08
URL: http://zannameijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0