oh fifan..

igår hade mamma 40års fest, och jag hade faktiskt sjukt roligt,
massa lekar och skit som morbror fixat.
Sen var det kul att se att man själv gjorde nytta, för jag hjälpte till en hel del..
Senare på kvällen så kom Maja dit, sedan gick vi hemmåt.
ojoj tjena här snackar vi om galna tjejer och roliga liv.
Igår kändes det verkligen så att man hade ett sjukt roligt liv och det var underbart.
Men ajah.. maja drog för en 45 minuter sedan för hon skule på nåt kalas.
och snart ska jag också dra för jag ska jobba, jag är sjukt trött men de går nog bra (Y)

vet inte vad man ska göra längre, man kan inte säga nåt då blir det värre.
om man inte beter sig helt rätt får man ta skit för det
även om jag inte är den enda som gör fel.
ibland blir man trött på att vara andrahands valet.
Nä fyfan nu lever VI !!


PS: min dator har gått sönder igen.. så nu blir det ännu sämre uppdatering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0