t.o.r.s.d.a.g

underbar dag till en början, började 10.40 idag och slutade 13.25 (y)
hade bara idrott och svenska, det är väldigt skönt känner jag.
Nu har jag vart hemma en stund och bara degat framför tvn med en loka & lite choklad.
är trött, kan inte fatta varför ?
Men 16.45 är det samling, vi ska iväg till Gripenberg och spela fotbollsmatch.
andra matchen på 3 dagar.,
HAHA fick gå i tofflor i skolan idag eftersom jag har så ont i min tå och inte får på mig mina
vanliga skor, men vi får se hur det går på matchen, vi kan ju hoppas det går bra :)
Nu ska jag fortsätta kolla tvn.

glöm inte dina gammla drömmar bara för att det kommer nya.


Kommentarer
Postat av: anna

jag också!

synd att de inte går.. :(

2010-08-26 @ 16:03:52
URL: http://bieberfever.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0