1 dag kvar !

idag är det dagen innan julafton, jag kan verkligen inte förstå det.
Har verkligen ingen julkänsla alls, helt obegripligt.
Men ajah, maja sov hos mig idag men sovmorgon fick vi inte.
Jag åkte iväg och jobbade vid 10 så blev en tidig uppgång.
så jag jobbade 10-16 alltså 6 timmar.. haha as trött är jag nu.
men duktigt gjort tycker jag!
men blir väl att titta lite uppesittarkväll med mamma och pappa,
sen ska jag kolla på en film vid 9. trevligt va!

men ni får ha en underbar julafton så hörs vi nog :)
puss på er.



avslutar med jordens sötaste bild

Kommentarer
Postat av: dannie

så lite så <3

allt är bra, jul ju ;)



Vad hittar du på en sån här jul? Puss!

2010-12-24 @ 01:05:09
URL: http://dannies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0