12 dagar till julafton !!!!!

ah men hej söndag.
kan börja med att säga att jag bara sov 5 timmar inatt :o
fast att jag var så himla trött så kunde jag verkligen inte sova !
somnade vid 2 och vaknade vid 7 och låg och grubbla och tänkte lite
sen vid 9 ringde klockan och dax att gå upp att packa och vidare till match.
Den var sjukt tung, men vi var revansch (stavning?) sugna och
vann med 11-2 !! uunderbart.

ska snart äta med och vidare till zanna där jag ska nanaa,
och imon blir det lucia hela dagen lång!!
får se om jag kan sjunga med min hals, hostar som fan
och ont i halsen -.- men dansa ska jag iaf göra :DDD

haha puss på er

sommar är bra, sommar är skönt, sommar är bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0